WAŁBRZYSKA SPECJALNA STREFA EKONOMICZNA „INVEST-PARK” SP. Z O. O.
POSZUKUJE
SPECJALISTY DO DEPARTAMENTU FINANSÓW I KONTROLI
Miejsce pracy: Wałbrzych
Wymagania:
- wykształcenie wyższe – kierunek administracja, prawo, ekonomia,
- minimum 2-letnie doświadczenie zawodowe na stanowiskach związanych
z powyższymi kierunkami, - wysokorozwinięte umiejętności interpersonalne,
- umiejętność pracy pod presją czasu i wyniku, w tym podejmowania samodzielnych decyzji,
- umiejętność pracy zespołowej,
- dyspozycyjność i wysoki poziom zaangażowania,
- gotowość do podejmowania podróży służbowych,
- wysoka kultura osobista,
- prawo jazdy kat. B,
- znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym,
- znajomość pakietu MS Office, w tym umiejętność obsługi arkusza kalkulacyjnego MS Excel,
- dodatkowym atutem będzie doświadczenie na stanowisku związanym z realizacją kontroli w przedsiębiorstwach.
Zakres czynności:
- opracowywanie w porozumieniu z Dyrektorem Departamentu Obsługi Inwestora, planów kontroli, przeprowadzanie kontroli przedsiębiorców, prowadzących na podstawie zezwolenia i decyzji o wsparciu działalność gospodarczą na terenie WSSE,
- prowadzenie sprawozdawczości wymaganej przez ministra właściwego do spraw gospodarki w zakresie kontroli przedsiębiorców,
- naliczanie opłat administracyjnych i bieżące monitorowanie wpłat Inwestorów, przekazywanie danych do właściwych Departamentów Spółki,
- prowadzenie spraw dotyczących zmiany, cofnięcia i wygaszenia zezwoleń na prowadzenie działalności gospodarczej na terenie WSSE,
- prowadzenie procedur zamówień lub zakupów realizowanych w zakresie właściwości Departamentu oraz nadzór nad procedurami zamówień i zakupów realizowanymi przez inne Departamenty,
- kontrola wewnętrzna spółki w zakresie rzetelności, prawidłowości, celowości podejmowanych działań oraz ich zgodności z wewnętrznymi i ogólnoobowiązującymi aktami prawnymi oraz wydawanie w porozumieniu z Zarządem Spółki oraz Departamentem Organizacyjno – Prawnym, wiążących instrukcji w tych sprawach,
- monitorowanie dostępnych dla Spółki zewnętrznych źródeł finansowania,
w szczególności funduszy Unii Europejskiej, oraz opracowywanie stosownych dokumentów aplikacyjnych, - obsługa czynności kontrolnych organów i instytucji zewnętrznych uprawnionych do kontroli Spółki.
Oferujemy:
- stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
- atrakcyjne wynagrodzenie i dogodne warunki pracy,
- udział w ciekawych projektach,
- niezbędne narzędzia pracy,
- opiekę medyczną,
- możliwość udziału w kursie z języka angielskiego,
- Pracowniczy Program Emerytalny.
Osoby zainteresowane uprzejmie prosimy o przesłanie aktualnego CV klikając przycisk Aplikuj.
Prosimy o dopisanie następujących klauzul:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Wałbrzyską Specjalną Strefę Ekonomiczną „INVEST-PARK” sp. z o. o. moich danych osobowych zawartych w CV oraz w innych przekazanych przeze mnie materiałach rekrutacyjnych na potrzeby tej oraz przyszłych rekrutacji.
Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Wałbrzyską Specjalną Strefę Ekonomiczną „INVEST-PARK” sp. z o. o. podanych przeze mnie dobrowolnie dodatkowych danych osobowych, innych niż te, które pracodawca może żądać na podstawie przepisów prawa dla potrzeb rekrutacji.
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.