Data wydarzenia: 20/04/2021 13:00 - 15:00
Brytyjsko Polska Izba Handlowa oraz eksperci z firm członkowskich zapraszają na bezpłatne dyżury eksperckie z różnych obszarów funkcjonowania firmy. Najbliższy odbędzie się 20 kwietnia 2021 i będzie poświęcony wyzwaniom HR oraz problemom restrukturyzacji. Podczas wydarzenia możecie Państwo uzyskać bezpłatne indywidualne porady na interesujące Państwa zagadnienia.
Poniżej przedstawiamy listę ekspertów i zakres tematyczny konsultacji dostępnych dnia 20 kwietnia 2021 w godz. 13:00 – 15:00. Porada trwa 30 minut. Prosimy o dokonanie rejestracji na adres: podając:
1 swoje imię i nazwisko,
2. nazwę firmy,
3. nazwisko eksperta, z którym chcą Państwo się skontaktować
4. jeśli możliwe, konkretne pytanie, które będą chcieli Państwo zadać
5. preferowaną godzinę (do wyboru: 13:00, 13:30, 14:00 lub 14:30. Jeśli wybrana godzina będzie już zarezerwowana, automatycznie przydzielimy kolejny najbliższy wolny termin).
Liczba miejsc jest ograniczona.
1. Prawo Pracy
Mec. Martyna Dziedzic – adwokat w dziale Prawa Pracy SDZLEGAL SCHINDHELM
– Nadużywanie zwolnień lekarskich przez pracowników w dobie pandemii – podpowiemy jak temu zaradzić i jakie kroki prawne można przedsięwziąć celem ograniczenia zwolnień lekarskich wśród załogi;
– BHP w dobie pandemii – doradzimy jakie procedury i działania należy wdrożyć w zakładzie pracy w trakcie pandemii, aby kontrola PiP nie wykazała żadnych nieprawidłowości;
– Wypadek podczas pracy zdalnej – udzielimy informacji na temat tego w jaki sposób najlepiej i najskuteczniej przeprowadzić postępowanie powypadkowe?
– Szczepienia w zakładzie pracy – jeżeli do dnia 20 kwietnia 2021 r. wejdą już zapowiedziane przez rząd przepisy, podpowiemy Państwu także jak skutecznie zorganizować i przeprowadzić szczepienia w zakładzie pracy.
2. Whistleblowing: aktualne i nowe wyzwania związane z prowadzeniem postępowań wyjaśniających
Bartosz Tomanek, adwokat, AWBCO, starszy prawnik w PCS Paruch Chruściel Schiffter | Littler Global
Termin na wdrożenie tzw. Dyrektywy o ochronie sygnalistów zbliża się wielkimi krokami. Nowe, szczegółowe przepisy dotyczące zgłaszania nieprawidłowości obligatoryjnie obejmą wszystkich pracodawców zatrudniających co najmniej 50 pracowników.
– Jak nowe przepisy wpłyną na dotychczas stosowane procedury?
– Jak powinna wyglądać procedura zgłaszania nieprawidłowości, aby była efektywna i przynosiła korzyści przedsiębiorcy?
– Jak zachęcić pracowników do zgłaszania nieprawidłowości?
Brytyjsko-Polska Izba Handlowa wraz z kancelarią PCS Paruch Chruściel Schiffter | Littler Global zaprasza na dyżur ekspercki, podczas którego będzie można bezpłatnie uzyskać odpowiedzi na te i inne pytania dotyczące aktualnych i nowych wyzwań z zakresu zgłaszania nieprawidłowości w organizacji oraz prowadzenia postępowań wyjaśniających.
3. Czas pracy w czasie pandemii
Hubert Kowalski – Konsultant w firmie Déhora Polska
– Planowanie czasu pracy w różnych systemach czasu pracy
– Praca zdalna, wymogi dla pracodawców, prawa pracowników oraz efektywność pracy zdalnej
– Ewidencja czasu pracy w biurze oraz podczas pracy zdalnej
– Prawne aspekty związane z czasem pracy: kontrola wymiaru i norm czasu pracy, planowanie harmonogramów i grafików dla pracowników
– Czas pracy w czasie COVID-19 (bez tarczy)
4. Zdrowie pracowników
Ewa Suszek, Dr Alicja Dudek, Longevity Center
– Przegląd stanu zdrowia po COVID (Long Covid, objawy, powikłania, jak radzić sobie z długofalowymi konsekwencjami COVID-19, jak wpisać opiekę nad narażonymi pracownikami do korporacyjnych programów zdrowotnych)
– Executive Health and Well-being: konsekwencje izolacji (stres, depresyjny nastrój, zaburzenia snu, lęk) – jak pomóc sobie i swoim kluczowym pracownikom zachować zdrowie, efektywność i dobrostan
5. Diagnoza i rozwój menedżerów
Maryla Korczyńska, Konsultant Zarządzająca PROFES
– Diagnoza i ocena kompetencji
– Rozwój menedżerów – planowanie i realizacja
– Rytmy zarządcze menedżera
– Rozwój kadry operacyjnej w firmach produkcyjnych (Mistrzowie, Brygadziści)
– Projekty wielopoziomowe – obejmujące różne szczeble zarządzania
– Modele realizacji projektów rozwojowych
– ROI w projektach rozwojowych
6. Rozwój sprzedaży, obsługi klienta, CX
Magdalena Pióro, Konsultant Zarządzająca PROFES
– Badania CX – jak je planować? Jak dobrać metodę badania do specyfiki organizacji?
– Rozwój kompetencji handlowych w oparciu o wyniki badań CX
– Lojalność Klientów – jak ją mierzyć i zdobywać?
– Obniżanie wysiłku Klienta (CES) jako sposób budowania lojalności i dobrego doświadczenia Klienta
– Główne pułapki i popełniane błędy przez firmy dążące do bycia organizacją Customer intelligence
– Sprzedaż w trudnych czasach
– Standardy a Dobre Praktyki
7. E-LEARNING
Natalia Strzelecka, Konsultant Zarządzająca, Menedżer Zespołu Nowoczesnych Technologii PROFES
– Szkolenia e-learningowe czy szkolenia online? Różnice, plusy i minusy obu form, wartość dla uczestnika końcowego. Co wybrać dla swojej organizacji?
– Wdrażam e-learning w organizacji – czego mam się spodziewać? Jak wyglądają projekty e-elearningowe, jak długo trwają, ile angażują zasobów ludzkich i finansowych? Czy warto?
8. Restrukturyzacja
dor. restr. Krzysztof Daniel Sobieraj oraz adw. Gabriela Farej-Łuciów, KANCELARIA PRAWNA KSAB
– Porady dla dłużników i wierzycieli uczestniczących w postępowaniach restrukturyzacyjnych i upadłościowych na każdym etapie postępowania, z uwzględnieniem skutków podatkowych takich postępowań,
– Wpływ wymienionych postępowań na nieruchomości i majątek ruchomy dłużnika,
– Przygotowanie wniosków restrukturyzacyjnych i upadłościowych,
– Zgłaszanie wierzytelności oraz dochodzeniu należności trudnych w toku postępowań restrukturyzacyjnych i upadłościowych,
– Przygotowywanie planów restrukturyzacyjnych na potrzeby postępowań sądowych oraz pozasądowych,
– Możliwości przeprowadzenia oraz doboru odpowiedniego postępowania restrukturyzacyjnego,
– Opracowywanie pism procesowych oraz wymagających argumentacji prawnej,
– Doradztwo w zakresie postępowań w przedmiocie odpowiedzialności członków zarządu spółek prawa handlowego, opisanej w art. 299 ksh.
Kategorie wydarzenia: