Zarząd:

Piotr Wojtyczka, Prezes Zarządu
Absolwent studiów podyplomowych – Master of Business Administration, a także doświadczonym ekspertem z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi, komunikacji wizerunkowej oraz Public Affairs.
W latach 2015-2016 pełnił funkcję Dyrektora ds. Marketingu
w spółce Lotniczy Dworzec Towarowy Cargo. Od 2012 r. związany jest z branżą nowych technologii i IT. Pierwotnie na stanowisku konsultanta, następnie jako manager, wiceprezes zarządu i prokurent spółki informatycznej, w której odpowiadał za planowanie międzynarodowych kampanii produktowych i dział marketingu oraz wzrost wyników sprzedażowych. Od 2016 r., w ramach własnej działalności gospodarczej, prowadził bieżące doradztwo strategiczne z zakresu Public Relations oraz Public Affairs. Od marca 2017 r. pełnił funkcję Dyrektora Zarządzającego i Prezesa Zarządu w agencji komunikacji zintegrowanej – Prospect sp. z o.o. sp. k., gdzie odpowiedzialny był za bieżący nadzór nad pracą i strategię rozwoju spółki oraz kształtowanie modelu biznesowego firmy. Od marca 2019 r. do października 2021 roku pełnił funkcję Wiceprezesa Zarządu Legnickiej Specjalnej Strefy Ekonomicznej.

Waldemar Brykalski, Wiceprezes Zarządu
Ekspert z zakresu zarządzania projektami i specjalista w obszarze ekonometrii. Absolwent informatyki na Uniwersytecie Ekonomicznym we Wrocławiu. Posiada tytuł Master of Business Administration oraz Doctor of Business Administration uzyskany na Apsley Business School w Londynie.
Rozległe doświadczenie zawodowe zdobywał zarówno w sektorze prywatnym (m.in jako właściciel firmy specjalizującej się w projektowaniu i utrzymywaniu sieci komputerowych), a także publicznym (koordynując zadania z zakresu zarządzania kryzysowego i nadzorując procesy rozwojowo-inwestycyjne w jednostkach samorządu terytorialnego).
Jako Kierownik Gospodarki Komunalnej w Gminie Jawor odpowiadał za kompleksowe przygotowanie i wdrożenie systemu bezpłatnej komunikacji miejskiej.
W ostatnich latach jako Dyrektor Pionu Organizacyjnego nadzorował realizację zadań w obszarze IT oraz PZP, a także komercjalizację oferty spółki Wrocławskie Mieszkania. Jako zastępca Komendanta Głównego OHP odpowiadał za nadzór nad Centrum Informacyjno-Konsultacyjnym, a także rozwój Elektronicznego Centrum Aktywizacji Młodzieży.
Departament Zarządu składa się z Pionu Zarządu i Pionu Kadr. Prowadzi kompleksową obsługę organów Spółki, kontrolę realizacji uchwał, sprawuje nadzór właścicielski nad Spółkami, w których WSSE „INVEST-PARK” sp. z o. o. w Wałbrzychu jest wspólnikiem, prowadzi spraw związane z KRS i CRBR. Do kompetencji DZ należy również nadzór i koordynacja nad archiwizacją dokumentów Spółki, całościowe prowadzenie spraw kadrowych, prowadzenie spraw związanych z ochroną danych osobowych w Spółce oraz kompleksowa obsługa sekretariatu, w tym prowadzenie rejestrów umów i uchwał organów
Zadania: odpowiada za zapewnienie obsługi prawnej Spółki, współpracę z zewnętrznymi kancelariami prawnymi, opiniowanie pod względem formalno – prawnym dokumentów wydawanych bądź podpisywanych przez Spółkę, przygotowywanie dokumentów niezbędnych do zwierania przez Spółkę umów, opracowywanie i wdrażanie regulaminów, procedur i instrukcji wewnętrznych Spółki oraz prowadzenie spraw związanych z wydawaniem Decyzji
tel. +48 74 664 91 67
tel. +48 74 664 91 61
Zadania realizowane przez Departament Komunikacji i CSR koncentrują się na komunikacji korporacyjnej (wewnętrznej oraz zewnętrznej), a także na działaniach związanych ze społeczną odpowiedzialnością biznesu. Aktywności związane z promocją i nagłaśnianiem działań podejmowanych przez Wałbrzyską Specjalną Strefę Ekonomiczną „INVEST-PARK” są realizowane za pomocą narzędzi takich jak: biuro prasowe, media społecznościowe, strona internetowa, wydarzenia specjalne i inne przedsięwzięcia związane z budową zaufania do Spółki.
Zadania: Prowadzenie Klastra Edukacyjnego „Invest in EDU” oraz koordynacja działań klastrów branżowych, wsparcie Inwestorów w organizacji staży i praktyk, zakładaniu klas patronackich oraz współpracy ze szkołami branżowymi, technicznymi i uczelniami wyższymi.
tel. + 48 74 664 91 78
Zadania: Odpowiada za prowadzenie i nadzorowanie inwestycji Spółki, współpracę z jednostkami samorządu terytorialnego i gestorami mediów w przypadku inwestycji mających na celu uzbrojenie nieruchomości objętych statusem Strefy lub będących na Obszarze, wspomaganie Inwestorów posiadających Decyzję lub Zezwolenie w zakresie ich procesów inwestycyjnych.
Do zadań DIR należy również prowadzenie ewidencji terenów inwestycyjnych będących własnością Spółki, audyt i przygotowanie materiałów dotyczących nieruchomości Spółki do ich sprzedaży, zarządzanie – na zasadach określonych przez Zarząd – obiektami, infrastrukturą i wyposażeniem będących własnością Spółki oraz monitoring instrumentów pomocowych i mechanizmów finansowania zewnętrznego.
tel. +48 74 664 91 66
tel. +48 74 664 91 51
Zadania: Prowadzenie księgowości w Spółce, kontrole przedsiębiorców w zakresie realizacji warunków Zezwoleń na prowadzenie działalności na terenie WSSE oraz Decyzji o wsparciu, prowadzenie spraw dot. zmiany, cofnięcia i wygaszenia Zezwoleń na prowadzenie działalności gosp. na terenie WSSE, kontrola wewnętrzna Spółki, prowadzenie procedur zamówień lub zakupów dla Spółki, monitorowanie dostępnych dla Spółki zewnętrznych źródeł finansowania (fundusze Unii Europejskiej),
Wydział Księgowy:
tel.+48 74 664 91 60
Zadania: Departament Obsługi Inwestora składa się z Pionu Obsługi Inwestora i Zamiejscowych Biur Spółki, powoływanych uchwałą Zarządu, określającą obszar własności miejscowej danego biura. DOI odpowiada za kontakt i wsparcie dla Inwestora na etapie wydawania Decyzji oraz na każdym etapie realizacji inwestycji, kompleksową obsługę poinwestycyjną, udzielenie informacji o pomocy publicznej, udzielenie informacji dotyczących wydawanych Zezwoleń i Decyzji, organizację spotkań, szkoleń, konferencji i seminariów dla przedsiębiorców działających w ramach Strefy i programu Polska Strefa Inwestycji oraz stałą promocję ofert inwestycyjnej Spółki wśród wyżej wymienionych.
Zadania: kontakt z inwestorami w regionie, współpraca z samorządami, przygotowanie terenów inwestycyjnych.
Biuro Zamiejscowe w Kłodzku:
tel.: +48 74 637 98 10
adres: ul. Objazdowa 11/4b, 57-300 Kłodzko
Biuro Zamiejscowe w Opolu:
Villa Academica
Powstańców Śląskich 22
46-020 Opole
tel.: +48 601 909 048
tel.: +48 607 959 524
Biuro Zamiejscowe we Wrocławiu:
adres: Biurowiec CUPRUM Novum, ul. gen. Wł. Sikorskiego 2-8, III piętro, 53-659 Wrocław
Zadania: odpowiada za pozyskiwanie Inwestorów, kształtowani i promocję oferty inwestycyjnej Spółki; prowadzenie negocjacji dotyczących nieruchomości; przygotowanie i prowadzenie procedur przetargów na sprzedaż nieruchomości; organizację i współorganizację spotkań promujących Spółkę i Inwestorów; współpracę z placówkami dyplomatycznymi i konsularnymi; koordynowanie działań związanych z udziałem Spółki w stowarzyszeniach pracodawców lub przedsiębiorców, targach branżowych, konferencjach, misjach zagranicznych, a także współpracę z PAIH, samorządami oraz innymi instytucjami w zakresie promocji oferty inwestycyjnej.
DRB jest pierwszym kontaktem z Inwestorami, pragnącymi skorzystać z oferty wsparcia udzielanego przez WSSE „INVEST-PARK”
Departament Sprzedaży i Rozwoju Biznesu:
tel. + 48 74 664 91 54
Zadania: Odpowiedzialny jest za przeprowadzenie kontroli realizacji przez przedsiębiorców warunków Zezwoleń oraz warunków Decyzji, a także za obsługę czynności kontrolnych organów i instytucji zewnętrznych uprawnionych do kontroli Spółki. Do zadań DKA należy również prowadzenie spraw dotyczących zmiany, cofnięcia i wygaszania Zezwoleń, a także kontrola wewnętrzna Spółki w zakresie rzetelności, prawidłowości i celowość podejmowanych działań oraz ich zgodności z wewnętrznymi i powszechnie obowiązującymi aktami prawnymi
tel. +48 74 664 91 55
tel. +48 74 664 91 71
tel. +48 74 664 91 68
Zadania: Odpowiada za przeprowadzenie – na zlecenie pozostałych Departamentów – procedur zamówień zrealizowanych w Spółce, prowadzenie sprawozdawczości w zakresie zamówień Spółki zgodnie z wymogami prawa, zarządzanie – na zasadach określonych przez Zarząd – obiektami, infrastrukturą i wyposażeniem będącym własnością Spółki, zarządzanie flotą samochodową Spółki, organizowanie, nadzorowanie i rozliczanie drobnych napraw i prac konserwatorskich, utrzymywanie i zarządzanie infrastrukturą IT oraz oprogramowaniem wykorzystywanym w Spółce.
Departament Administracji i Zakupów:
Biuro Zarządzania Mieniem:
tel. +48 74 664 91 65
tel. +48 74 664 91 88