Data wydarzenia: 11/06/2021 10:00 - 12:30
Wałbrzyska Specjalna Strefa Ekonomiczna „INVEST-PARK” wspólnie z kancelarią SENDERO Tax & Legal zaprasza na bezpłatne webinarium: Prawo pracy nie takie straszne. Podsumowanie rocznego cyklu webinarów z SENDERO TAX&LEGAL
Spotkanie odbędzie się 11 czerwca 2021 r. w godz. od 10:00 do 12:30.
TO JUŻ ROK!
W czerwcu mija rok, od kiedy wspólnie z Wałbrzyską Specjalną Strefą Ekonomiczną INVEST-PARK przygotowaliśmy dla Państwa pierwsze wydarzenie. Zaczynaliśmy od zjawiska mobbingu w miejscu pracy. Przeszliśmy wspólnie między innymi przez zagadnienia związane z reprezentacją pracowników w zakładach pracy, roli kierowników w zarządzaniu przedsiębiorstwem, czasem pracy i pracą mobilną oraz bezpieczeństwem i higieną pracy. Na ostatnim webinarze rozmawialiśmy o uprawnieniach pracowników-rodziców.
Wspólnie z Państwem chcemy podsumować ten rok. Chcemy podsumować to, o czym mówiliśmy do tej pory. Wybraliśmy te zagadnienia, które spotkały się z największym zainteresowaniem.
Zostawiliśmy też miejsce na dodatkowy temat. Przy rejestracji na webinar mogą Państwo zasugerować nam zagadnienie, które powinniśmy poruszyć. Zachęcamy Państwa do współtworzenia tego wydarzenia, bo bardzo ważne jest dla nas to, by mówić o tych rzeczach, które szczególnie Państwa interesują.
Oczywiście nie jest to ostatni webinar, który dla Państwa przygotowaliśmy. Tuż po przerwie wakacyjnej wrócimy do Państwa z nowym cyklem wydarzeń. Mamy nadzieję, że będą one cieszyły się podobnym zainteresowaniem, jak te organizowane dotychczas.
SPOTKANIE POPROWADZĄ
Rafał Kania – wspólnik Sendero TAX & LEGAL, radca prawny
Filip Firut – radca prawny, Sendero TAX & LEGAL
OPIS WEBINARU
Z uczestnikami webinaru porozmawiamy o tym, jak istotną rolę w prowadzeniu przedsiębiorstwa odgrywają przepisy wewnątrzzakładowe. Dobrze opracowany regulamin pracy jest jak mapa, która pomaga odnaleźć pracownikom właściwą drogę. Uczestnicy webinaru będą musieli zastanowić się, czy warto zrezygnować z tworzenia „regulaminów szufladowych”.
Następnie przejdziemy przez różne formy reprezentacji pracowników w zakładach pracy. Porozmawiamy też o czasie pracy, obecności pracownika w zakładzie pracy i sposobie usprawiedliwiania przez niego nieobecności.
Nim przejdziemy do zagadnień związanych z ochroną danych osobowych – omawianych z perspektywy firmy produkcyjnej – pokażemy uczestnikom nasze spojrzenie na kwestie związane z BHP. Dowiedzą się oni, jakie doświadczenia z tego zakresu zbieramy na salach sądowych.
Przypomnimy najważniejsze kwestie związane z urlopami pracowników. Powiemy uczestnikom również o tym, jak należy się zachować, kiedy firma żegna pracownika na stałe, a nie tylko na 2 tygodnie. Rozstania zawsze są trudne, a za przygotowywanie dyscyplinarki w pośpiechu, rachunek wystawia nam sąd na sali rozpraw.
Bardzo Państwa zachęcamy do zaproponowania w formularzu rejestracyjnym dodatkowego zagadnienia na webinar. Pozwoli nam to jeszcze lepiej przygotować wydarzenie.
AGENDA
- Zakurzone regulaminy w przedsiębiorstwie
- Głos pracowników w zakładzie pracy
- Wszyscy patrzą na zegarek
- BHP – z czym przychodzą do nas Klienci?
- Trzeźwość pracowników i zapomniane RODO
- Od pracy trzeba kiedyś odpocząć
- Rozstania zawsze są trudne – jak pożegnać niechcianego pracownika?
- Temat wybrany przez uczestników
KILKA SŁÓW O PROWADZĄCYCH
Rafał Kania odpowiada za dział, który specjalizuje się w obszarach prawa pracy, ochrony danych osobowych oraz własności intelektualnej. Od blisko 20 lat zajmuje się prawem pracy, wspierając polskich pracodawców, głównie tych o zagranicznej proweniencji. Zanim został współtwórcą Sendero Tax & Legal, swojej wielkiej zawodowej przygody od blisko 14 lat, wiele lat przepracował w największej polskiej kancelarii. W codziennej pracy kieruje się przede wszystkim potrzebami Klientów – ze swoim zespołem poszukuje rozwiązań, które będą dla Klientów użyteczne.
Filip Firut specjalizuje się w zagadnieniach związanych z prawem pracy. Jego praca polega na kompleksowym wspieraniu działów HR w dużych przedsiębiorstwach. Często przygotowanie odpowiedniej strategii dla Klienta wykracza poza wyłącznie znajomość przepisów prawa. Dlatego przy współpracy z Klientami bardzo ważny dla niego jest sposób komunikacji do Klienta oraz Klienta ze swoimi pracownikami.