Data wydarzenia: 17/04/2020 10:00 - 11:00
Serdecznie zapraszamy na bezpłatny webcast, w trakcie, którego eksperci z Deloitte Digital dyskutować będą o tym, jak wspierać biznes poprzez świadome zarządzanie doświadczeniami klientów w dobie COVID-19, zastanowią się, czy aktualna izolacja jest zagrożeniem dla relacji z klientami i na co należy zwrócić uwagę, aby nie tylko zminimalizować to zagrożenie, ale także przekuć je w rynkową szansę.
Nawet najlepiej funkcjonujące w świecie cyfrowym branże muszą mierzyć się z wyzwaniem, jakim jest COVID-19. Gwałtownie zmieniają się postawy i zachowania klientów oraz możliwości funkcjonowania przedsiębiorstw na styku z klientami. Nie potrafimy dziś jednoznacznie przewidzieć, kiedy uporamy się z pandemią, jak wyglądać będzie wychodzenie z kryzysu, ani jak głęboki on będzie. Trudno też dziś ocenić, jakie trwałe zmiany w relacjach rynkowych i zachowaniach klienckich pozostawi po sobie aktualna sytuacja. Doświadczenia klientów podczas pandemii mogą długo oddziaływać na relacje z usługodawcami. Tym ważniejsze jest dziś rozumienie, co kształtuje relacje klienckie i jaką rolę mogą w nich pełnić kanały cyfrowe, a także jakie są ich ograniczenia i jak zadbać o ich efektywność.
Podczas webcastu poruszymy następujące tematy:
- Jak zarządzać doświadczeniami klientów w dobie COVID-19?
- Jak korzystać z kanałów zdalnych?
- Na co zwrócić uwagę, digitalizując relację z klientami?
- Które branże mają potencjał do lepszego radzenia sobie z aktualnymi wyzwaniami? Kogo podglądać, skąd czerpać dobre wzorce?
- Czy branże, w których tradycyjny kontakt międzyludzki wciąż jest podstawą relacji, są na straconej pozycji?