+48 74 664 91 64invest@invest-park.com.pl
×

Wyszukaj w serwisie

Szukaj
Spędź z nami aktywne soboty! Sprawdź

Regulamin – White Goods Industry Mixer 2017

Regulamin
White Goods Industry Mixer

11.05.2017 r. Stadion Wrocław

Regulamin określa warunki zgłoszenia oraz udziału w spotkaniu White Goods Industry Mixer, zwanym w dalszej części regulaminu „Wydarzeniem”.

  1. Organizatorami Wydarzenia są: Wałbrzyska Specjalna Strefa Ekonomiczna „INVEST-PARK” sp. z o.o. oraz Agencja Rozwoju Aglomeracji Wrocławskiej S.A., zwane w dalszej części „Organizatorami”.
  2. Wydarzenie będzie składało się z dwóch części:
    Część I:

    • CEO Meetings – każda z firm może umówić dwa spotkania; każde ze spotkań nie będzie dłużej trwało niż 16 minut, po każdej sesji uczestnicy przesiadają się do innych stolików wskazanych przez Organizatorów,
    • Business Mixer – sesje (4-8) trwające każda nie dłużej niż 16 minut; goście zajmują wskazane przez Organizatora miejsca przy kilkuosobowych stolikach (do 8 osób), gdzie każda z osób dysponuje czasem (max. 2 minuty) na prezentację swojej firmy,
      po zakończonej sesji uczestnicy przesiadają się do innych stolików wskazanych przez Organizatorów.

    Część II:

    • Business Networking – czas na nawiązanie dodatkowych kontaktów oraz dalsze rozmowy z poznanymi osobami, tej części będzie towarzyszył poczęstunek.
  3. Program Wydarzenia zawarty będzie w zaproszeniu.
  4. Aby wziąć udział w Wydarzeniu, należy dokonać zgłoszenia do dnia 31.04.2017 r., z zastrzeżeniem pkt. 8. Szczegóły dotyczące sposobu dokonania zgłoszenia, będą określone w zaproszeniu lub na stronie internetowej Organizatorów i/lub Wydarzenia.
  5. Organizatorzy dokonają weryfikacji zgłoszeń do dnia 08.05.2017 r. oraz potwierdzi uczestnictwo drogą elektroniczną – na kontaktowy adres e-mail podany w zgłoszeniu. Organizator zastrzega sobie prawo do odmowy uczestnictwa bez podania przyczyny.
  6. W CEO Meetings udział może wziąć max. 2 przedstawicieli każdej firmy.
  7. W Business Mixerze udział wziąć może tylko  jeden reprezentant firmy (za wyjątkiem  sponsorów Wydarzenia), o ile Organizatorzy nie postanowią inaczej.
  8. W Business Networkingu udział może wziąć max. 2 przedstawicieli każdej firmy.
  9. Koszt udziału w Wydarzeniu wynosi 200 złotych netto za udział max. 2 przedstawicieli firmy.
  10. Dane do przelewu wysłane zostaną po wypełnieniu formularza oraz pozytywnej weryfikacji zgłoszenia, nie później niż do dnia 04.05.2017 r. na kontaktowy adres e-mail podany w zgłoszeniu.
  11. Wniesiona opłata za udział jest bezzwrotna. Zmiana osoby/osób wskazanej/ych do uczestnictwa w Wydarzeniu może zostać dokonana nie później niż na 2 dni przed terminem Wydarzenia.
  12. Ze względu na ograniczoną liczbę miejsc, liczy się kolejność zgłoszeń.
  13. Osoby niezarejestrowane oraz te, które nie wniosły w wyznaczonym terminie opłaty za udział, nie będą mogły uczestniczyć w Wydarzeniu.
  14. Podczas wydarzenia Organizator będzie zbierał wizytówki. Przekazanie wizytówki Organizatorowi oznacza zgodę na przekazanie kontaktu innym uczestnikom Wydarzenia.
  15. Wydarzenie prowadzone będzie w języku polskim.